marți, 26 septembrie 2017

Voltmetru pentru 1,1V (poate inlocui modulul cu C520D)

   Tot dand de scheme cu voltmetrul realizat cu integratul C520, care avea cap de scala 1V si era bun de folosit ca indicator de panou, am zis sa fac si eu unul cu Arduino, in cazul de fata o placa Arduino Nano cu ATmega168 si un afisaj cu catod comun din 4 cifre.
   Schema este extrem de simpla, constand doar in placa Arduino Nano si afisaj:
fata de schema lui C520 care mai necesita si 3 tranzistori si un decodificator BCD la 7 segmente, dupa cum se vede din articolul C520 de pe site-ul http://www.next.gr/:
   Si pe blog, am postat mai de mult articolul cu mutimetrul preluat din revista Tehnium 
   Voltmetru meu e simplu, indicand de la 0.000 la 1.100V cap de scala, daca se incarca sketch-ul voltmeter_v1m0.ino
   Am facut 2 filmulete, in care se vede cum afiseaza:
voltmetru pentru 1,1V (poate inlocui modulul cu C520)
1.1V voltmeter can replace C520 chip
   Voltmetru, mai evoluat, este prezentat in articolul Voltmetru digital cu auto-scalare cu Atmega8
care are originile in cel prezentat in articolul A 10 Bit LED Digital Panel Meter With Auto Ranging Based On The ATMEGA8

   In limita posibilitatilor (lipsa timp), o sa incerc sa adaptez si eu pentru Arduino...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu